Mesec oblikovanja je zaznamoval tudi celjski dvojec - oblikovalec Gašper Puhan in kuharski mojster Marko Pavčnik, ki sta na edinstvenem oblikovalsko-gurmanskem dogodku Eat & Drink Design 2011 s kreativnostjo, enostavnostjo in kulinarično dovršenostjo očarala žirijo in obiskovalce, razvajala njihove brbončice, izmed desetih izbranih ustvarjalskih parov pa si prislužila prvo nagrado.

Predstavljajte si zabavo, kjer goste ne le postrežete s pripravljenimi jedmi, ampak jih aktivno vključite v raziskovanje žlahtnih gastronomskih doživetij. Z idejami kreativne kulinarike jih vodite skozi številne okuse, s skritimi namigi pa svetujete, kako naj sami ustvarjajo kulinarične užitke in prehranjevanje spremenijo v umetnost.

To razmišljanje je pri ustvarjanju projekta »crEATe« vodilo grafičnega oblikovalca Gašperja Puhana in chefa Marka Pavčnika (Restavracija Pavus), ki sta v sklopu Meseca oblikovanja, edinstvene predstavitve dosežkov slovenskega oblikovanja, svojo zamisel predstavila na dogodku Eat & Drink Design. Kot končni proizvod je nastala oblikovno čista in minimalistična rešitev – inovativna catering miza, katere poudarek je usmerjen na osnovni element dogodka - hrano, ki ji gost sledi prek v naprej pripravljenih vodil, edinstveno kulinarično doživetje pa v interakciji s postreženimi okusi ustvarja sam.

Naklonjenost žirije si je »crEATe« prislužil z upoštevanjem osnovnega vodila Meseca oblikovanja, ki je glasilo »Nova pravila, vloge in vladarji«. Z možnostjo subjektivne izbire in prehajanja med najrazličnejšimi okusi vsak posameznik postane svoj »vladar«, ključni element gurmanskega užitka pa se razprostira po vsej jedilni površini - mizi. Z odstranitvijo krožnika in jedilnega servisa iz prvega plana tako kreativna ustvarjalca klasični način prehranjevanja povzdigneta na višji nivo in vsakemu posamezniku omogočata ustvarjanje lastnih žlahtnih gastronomskih doživetij.

Na 15. Mednarodnem natečaju za najboljši sejemski plakat, v organizaciji največjega mednarodnega združenja s področja razstavno-sejemske industrije – UFI, smo svojo kreativnost mednarodni žiriji predstavili tudi ustvarjalci Medias kreativa.

V sodelovanju s Skopskim sejmom (Makedonija), ki je v lastništvu Skupine Era iz Velenja, smo zasnovali in oblikovali podobo za njihov Mednarodni sejem metalurgije, elektronike, energije, nekovin in inženiringa – Tehnoma 2011, ter (za ta prikaz vse večjega pomena naprednih tehnologij in inovacij na naše življenje) prejeli mednarodno priznanje.

Med prijavljenimi je bilo 101 delo, predloženo s strani 25 sejemskih organizacij iz 14 držav. Mednarodna žirija v sestavi strokovnjakov s področja razstavne industrije in grafičnih oblikovalcev je nagrajence izbrala na podlagi izvirnosti prijavljenih idej, uspešnosti interpretacije sejemske tematike in jasnosti tržnega sporočila sejemskega dogodka.

Predsednica mednarodne žirije, gospa Lili Eigl, je ob izboru dejala, da prijavljena dela vsekakor predstavljajo najnovejše trende v smeri oblikovanja in trženja sejemske dejavnosti.